יום שלישי, 27 בדצמבר 2016

GetMoving - השוואת מחירי הובלות

גט מוביניג
משימת החיפוש של מציאת חברת הובלות בישראל דרך חיפוש באינטרנט, בין מכרים וחברים ובעיתונים שונים, מצריכה משאבים רבים של סבלנות, התמדה וזמן פנוי. לאור כך אין פלא שתהליך החיפוש נחשב מציק ומעיק ארוך ומייגע. כדי להימנע מן הבלגן היזע והדמעות הכרוכים בחיפוש אחר חברת הובלות שתענה לצרכים הספציפיים שלכם, פשוט היכנסו לאתר GetMoving ותחסכו לעצמכם זמן יקר וכוחות נפש.

מה זה GetMoving?

 GetMoving, או בעברית גט מובינג הינו אתר אינטרנט להשוואות מחירים בין חברות הובלות בתל אביב ובכל חלקי הארץ. אתר זה מציע מכלול שירותים מגוון ומפוקח שאין להשיג בשום אתר אינטרנט אחר: ראשית, אמינות ואחריות הם נר לרגליו של האתר, גט מובינג בודק בדקדקנות כל חברה הובלה המופיעה באתר על פי פרמטרים ומדדים של איכות, יושרה, אמינות, מקצועיות וכמובן מחירים נוחים והוגנים. גט מובינג כאמור הוא אתר להשוואות מחירים בין חברות ההובלה הטובות ביותר שקיימות בשוק הישראלי, מלבד זו האתר מציע גם השוואות מחירים בין השירותים המשלימים את מעבר הדירה בצורה המיטבית, כמו: שירותי אריזה, חברון ניקיון, שיפוצים קטנים ואפילו הדברות.

אז אם אתם מחפשים הובלות בכל אזור בארץ היכנסו לאתר GetMoving הובלות בישראל.

אז איך עובד האתר?


  1. היכנסו לאתר, מלאו את הכתובת ממנה תרצו לעבור, ואת הכתובת אליה תעברו. ציינו גם את מספרי הקומות, את הימצאותה של מעלית במידה ויש ואם ברצונכם להזמין מנוף. הוסיפו את התאריך והשעה בה תחפצו לעבור והמשיכו לדף הבא. בדף השני תתבקשו להכניס לתוך המשאית שלכם את תכולת הבית, לאחר מכן סמנו אילו חפצים דורשים פירוק והרכבה, הוסיפו את מספר הארגזים המשוער ולחצו לקבלת מחיר.
  2. האתר ישלח אליכם תוך זמן קצר את הצעות המחיר בשבילכם, הקליקו על הכפתור "קבל הצעת מחיר" ומיד תקבלו ישירות למסך את הצעות המחירים השונות של הובלות בתל אביב, את דרכי ההתקשרות שלהן ואת חוות הדעת שנתנו עליהם גולשים אחרים. לסיום התהליך ולהמשך ליווי אישי לחצו על כפתור "בחר". 

להשוואות מחירים בין חברות ההובלות בת אביב חפשו בגוגל -  GetMoving.


שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה