יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

מדריך לבחירת מטבח חוץ

מטבח חוץ
מזג האוויר הנינוח בישראל, מביא בעלי בתים רבים לטפח גינה יוקרתית בביתם ולאבזר אותה בכל הציוד הנדרש לצורך אירוח ושהייה נעימה בגינה. ללא ספק מדובר בפינוק ייחודי ומהנה, בעיקר כאשר מארחים בני משפחה וחברים לארוחה חגיגית או סתם כך ל-"על האש". אבזור הגינה בצורה פרקטית, מביא אנשים רבים לרכישת מטבחי חוץ מפנקים המכילים מגוון רב של ציוד פרקטי שיכול להקנות להם חווית בישול על גריל בגינה הפרטית ללא צורך כלל לבצע על האש על "מנגל" פשוט או בבית.

אז מה אתם צריכים לדעת דקה לפני שאתם מזמינים מטבחי חוץ מפנקים?


גודל המטבח

טרם הבחירה, מומלץ למדוד את שטח הגינה ואת המיקום בו תרצו להציב את המטבח ובכן לבחור את הגודל המתאים ביותר למבנה הגינה, כך שתוכלו לשלב פריטים נוספים בגינה כמו – כסאות ושולחנות והגינה לא תראה צפופה.

אבזור המטבח

אבזור הוא פרמטר חשוב וכמובן תלוי בגודל המטבח עצמו. תוכלו לשלב ארונות מטבח לאחסון הציוד, כיור מים, גריל רגיל, גריל גז, גז לבישול, טאבון, מתקן לשוארמה, מבער גז להקפיץ ירקות או בשר, מקום למייבש כלים ועוד אביזרים חשובים אותם תרצו לאבזר במטבח שלכם.

חומרים מהם המטבח עשוי

בבחירת החומרים, עליכם לדעת כי המטבח חשוף לפגעי מזג האוויר, לכן חשוב לבחור בחומרים איכותיים העמידים לגשמים, שמש ולחות. לרוב ההמלצה היא לרכוש מטבח המכיל חומרי אבן, בטון, נירוסטה, עץ איכותי מסוג איפאה, אלומיניום שאינו מחליד ועוד חומרים שונים אותם ימליצו לכם כאשר תרכשו את המטבח.

מטבח גינה איכותי

הכנת תשתיות מים וגז

הכנת תשתיות הם חלק בלתי נפרד מתכנון המטבח, כך שאם הנכם בתהליך בנייה או שיפוץ של הבית, טוב תעשו אם תכינו מראש תשתיות, אך אם לא הכנתם מבעוד מועד, תוכלו להעזר בשיפוצניקים שיבצעו עבורכם שיפוץ יסודי הכולל את הכנת התשתיות והרכבת המטבח עצמו בתום הרכישה.

עיצוב המטבח

עיצוב הוא חלק בלתי נפרד ממכלול החבילה, שהרי עיצוב מיוחד ומושקע, יקנה לכם גינה מרהיבה ומטבח חלומי המותאם בקפידה לאופי וסגנון ביתכם. כאשר נגשים למלאכת עיצוב המטבח, חשוב להתאימו לסטייל וסגנון עיצוב של הגינה או של ביתכם, כך הוא יראה באותו קו עיצובי. לדוגמא – אם גינתכם מעוצבת בסגנון כפרי, תוכלו להתאים מטבח חוץ בגוונים כפריים חום, בורדו, כתום, ירוק או צבעים אחרים, אך אם גינתכם מעוצבת בסגנון נקי קלאסי, תוכלו לבחור עיצוב נקי עם צבעים סולידיים כמו – לבן, אפור, אדום ועוד.

לסיכום:

רכישת מטבחי חוץ, הם רכישה שלא כדאי להקל בה ראש, הרי בסופו של דבר מדובר בפריט פרקטי שישמש אתכם רבות בעת אירוח חברים או סתם כך לארוחה משותפת עם כל המשפחה, לכן מומלץ לבחור במטבח העשוי מחומרים איכותיים ולאבזר אותו היטב בכל הכלים הרלוונטיים לנוחות מושלמת.



שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה