יום רביעי, 2 ביולי 2014

אופניים חשמליים למה כמה ואיך?

בזמן האחרון נתקלנו במגפה מטורפת של הדבר הזה שנקרא אופניים חשמליים. הפוסט הזה אני בא לתת לכם קצת פרספקטיבה מנקודת מבט של אדם שנמצא בתחום כמעט שלוש שנים הספיק לנהל שלוש חנויות ולפתוח אחת משלו!

אוקי בואו נתחיל....

  • למה זה כזה יקר? אז ככה, עלויות האופניים בסין אשר משם 99% מהאופניים מגיעים הן אכן זולות בכמעט יותר מחצי מהעלות בחנויות ברחבי הארץ, וזה למה?
  • המיסוי,השילוח,האחסון,מכון התקנים והאחריות מביאות עימן הוצאות עתק אשר מקפיצות אוטומטית את המחיר לצרכן אם הוא כמובן יד שניה לאופניים (קניה הישר מהיבואן) ב 35%-50% רווח ליבואן,כמובן לפני ההוצאות שדיברנו עליהם מקודם.
  • יד שלישית ולפעמים גם רביעית לאופניים. יד שלישית זה אומר חנות שקנתה מיבואן פה בארץ ולא מבצעת את היבוא לבד שאת ההשלכות של זה אתם יכולים להבין לבד, פחות רווח למשווק אוטומטית עולה המחיר וכו'.
  • הבדל בין דגמי האופניים הרבים(ויש הבדלים). תמיד אני נתקל בלקוחות שאין להם שמץ מה ההבדל בין אופן לאופן ובצדק, מה מעניין אבא בין 45 עכשיו אופניים חשמליים שהילד בין 14 רוצה ליום ההולדת? 

בשביל זה צריך למצוא חנות טובה ואמינה אשר תסביר לכם כל פרט ופרט לגבי האופניים ההבדלים בניהם וגם לעשות איזשהו סקר שוק להבין קצת במה מדובר, ובואו אני אגלה לכם סוד..אלו הלקוחות הכי מעצבנים! אבל הכי חכמים שאף מוכר אופניים לא יכול לעבוד עליהם.

טיפים לבחירת אופניים חשמליים

מה הן הסכנות בקניית אופניים חשמליים?


  • להיזהר מנוכלים! שאכן קיימים בכמויות בשוק האופניים החשמליים.שימו לב מול מי אתם עומדים, איך החנות נראית, פידבקים טובים מחברים לגבי החנות והכי חשוב נושא התיקונים(ויהיו תיקונים)והאחריות! מי נותן את האחריות, לכמה זמן היא תקפה (לפחות שנה), על מה האחריות בעצם (הכל חוץ מפאנצ'רים ושבר אשר נגרם משימוש לא סביר). ואיפה בעצם האחריות עובדת? בחנות אשר אתם קונים ממנה או שרק אצל היבואן של האופניים?
  • הסכנה השניה היא כמובן הסכנה ברכיבה על אופניים חשמליים.החוק היום מחייב לחבוש קסדת מגן בעת רכיבה על אופניים אבל זה משהו שרוב הרוכבים לא עושים ובנוסף לזה גם אין אכיפה לדבר, בכול מקרה אני ממליץ בחום על קסדת מגן וחשוב שהיא תהיה עם תו תקן!
  • מאיזה גיל? מה שרובכם ההורים לא יודעים היום והוא פרט מאוד חשוב זה גיל הרכיבה המותר על אופניים חשמליים שהוא גיל 14.
  • המהירות המותרת היום של אופניים חשמליים היא 25 קמ"ש ואת זה דווקא בזמן האחרון המשטרה התחילה לאכוף, ממש באים לילד עם אופניים לוקחים סיבוב ורואים לכמה האופניים מגיעים (סיפור אמיתי) וכמובן שאם הם מעל התקן (25 קמ"ש) האופניים נלקחים.

טוב אז זה פחות או יותר ההרצאה שכל לקוח שנכנס לי לחנות מקבל וזה גם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתה קונים אופניים חשמליים.

מקווה שעזרתי ושתהייה קנייה נעימה ומוצלחת! כתב: תומר אסף מרשת אורבניקו אקספרס אופניים חשמליים


שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה