יום רביעי, 2 ביולי 2014

כיצד לבחור לפטופ?

טיפים לבחירת מחשב נייד
אחד מן המחשבים הראשונים בהיסטוריה של המין האנושי היה בגודל של לא פחות מאשר חדר שלם. בחלוף תקופה, ולאחר שנים בהם הוכנסו חידושים ושיפורים טכנולוגיים, המדענים וטכנאי המחשב הצליחו לעשות את הבלתי ייאמן ולצמצם אט אט את מידותיו של המחשב, עד שהפך למחשב האישי המודרני כפי שכל אחד ואחד מאיתנו מכיר טוב כל כך. מאז אכן עברו כמה עשרות שנים טובות, ובשעה טובה נולד למחשב האישי המודרני אח חדש, צעיר ומבטיח – המחשב הנייד, או כפי שהוא ידוע בשפה האנגלית: לפטופ.

לפטופים חוללו מהמפכה של ממש בכל הנוגע לדרכים אשר בהם אנשים נוהגים להשתמש במחשבים. ללא כל צל של ספק, אחד מן היתרונות הבולטים ביותר של ההעדפה להשתמש באפשרות של מחשב נייד על פני מחשב אישי נייח, הוא שניתן לקחת את המחשב הנייד לכל מקום. פרילנסרים שעובדים מן הבית, למשל, היו בין המרוויחים הגדולים ביותר ממהפכה המחשב הנייד. למעשה, המחשב הנייד שחרר אותם מכבלי הבית שלהם ואפשר להם לעבוד מכל מקום – בתי קפה, גינות, אוטובוסים, מטוסים, רכבות וכל מקום שבו הם יחפצו לעבוד.

לפטופ – סוגים שונים עבור צרכים שונים


  • לפטופ עבור צרכים משרדיים – אם אתם סטודנטים או שאתם משתמשים במחשב רק כדי לגלוש באינטרנט וכדי לנצל את מגוון האפשרויות הגלומות בחבילת התוכנות של אופיס (מעבד תמלילים, עריכת מצגות וכיוצא באלה), קרוב לוודאי שיספיק לכם לפטופ עם מפרט בסיסי ביותר, כזה שלא מתהדר בכל הרכיבים החדישים והחזקים ביותר בשוק, אך כזה שללא ספק יעמוד בדרישות הצניעות שלכם.
  • לפטופ עבור משחקי מחשב – אם אתם עדיין צעירים בגופכם, או אולי רק ברוחכם, ואתם עדיין שייכים לקהילת חובבי משחקי המחשב, קרוב לוודאי שאתם תצטרכו לרכוש לפטופ שיוכל לעמוד בכל הדרישות החדישות ביותר של עולם משחקי המחשב המודרניים. כדי שיהיה לכם לפטופ שיסב לכם הנאה בכל רגע ורגע של משחק, ולא סבל בגלל ביצועים גרועים, אתם צריכים מחשב נייד עם כרטיס גרפי עוצמתי במיוחד, עם כרטיס קול איכותי, עם כמות נדיבה של זיכרון פנימי וכמובן גם כונן קשיח בעל נפח גדול אשר יספיק לכם לאחסון של כל המשחקים ושאר קבצי המולטימדיה שלכם.
  • לפטופ מסוג נטבוק – נטבוק הוא מחשב נייד מיניאטורי, אשר מתאים במיוחד לסטודנטים או לאנשים שמרבים לנסוע ואינם מעוניינים לסחוב איתם מחשב נייד כבד לכל מקום. מדובר על מחשב נייד עם מפרט בסיסי ביותר ובעל מימדים קומפקטיים.

בחירת מחשב נייד – מהם הגורמים החשובים אשר כדאי לקחת בחשבון?


  • מחיר – כמובן שאחד הגורמים החשובים ביותר שאתם צריכים לקחת בחשבון בעת רכישת לפטופ חדש הוא המחיר שאותו תידרשו לשלם בסופו של דבר. הדבר הטובה ביותר לחסוך בהוצאות שלכם, היא לקנות לפטופ שמתאים לצרכים שלכם ולא יותר מזה. אחרת סתם תיאלצו לשלם על חומרה שלא תעשו בה שימוש הולם.
  • גודל – גודל המסך והמחשב עצמו הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. אם אתם צופים בהרבה סרטים, כדאי שתקנו לפטופ עם מסך גדול יחסית. אך אם אתם צריכים לפטופ לצרכים משרדיים, מומלץ שתקנו לפטופ מיניאטורי (נטבוק) וכך תחסכו גם בהוצאות שלכם.
  • צרכים – הדבר הבסיסי ביותר שבו אתם צריכים להתחשב הוא הצרכים שאתם מעוניינים למלא באמצעות המחשב הנייד שתרכשו. אם לא תאבדו את העשתונות ותסנוורו ממפרטים שאינכם צריכים וממסכי ענק שמבטלים את כל יתרונות הניידות, תבטיחו לעצמכם רכישה מוצלחת של לפטופ שישרת אתכם נאמנה.


שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה