יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

מדריך לבחירת מתקני הרמה

כיום חברות בנייה וחברות שונות מתחום התעשייה, זקוקות למתקני הרמה על מנת לבצע סוגים רבים של עבודות בגובה. ציוד זה מגיע במגוון רב של דגמים וגדלים שונים ומשמש גם להרמת סחורה לגובה וגם להרמת עובדים לעבודה בגובה. תחום זה נעשה פופולרי בשנים האחרונות וניתן לראות כי בעלי מקצוע רבים משתמשים בשירותים אלו באופן יום יומי, אם זה על ידי השכרת ציוד זה לתקופות קצרות, או רכישתו לעבודה באופן קבוע.

כיצד ניתן לבחור מתקני הרמה בצורה נבונה?

דבר ראשון עליכם לבחור איזה סוג מתקן הנכם זקוקים, שהרי קיימים בשוק סוגים רבים של מתקנים בגדלים ומשקלים שונים וכל מתקן מתאים לסוג אחר של עבודה. הציוד אותו ניתן למצוא בתחומים אלה הם:

  • במות הרמה – במות אלו, הינן בטיחותיות וחשמליות המאפשרות להרים עובדים או מטענים לעבודה בגובה. הבמות למעשה מגיעות במגוון רב של גבהים וגדלים, חלקן מיועדות לעובד אחר וחלקן לכמה עובדים.
  • סלי הרמה – למעשה מדובר במתקן זהה לבמות הרמה, רק שהוא בצורת סל המעלה את העובד מעלה לביצוע עבודות שונות בגובה. ההבדל בין סלי הרמה לבמות הרמה – הוא משטח העבודה של העובד, שבסל הוא קטן יותר.
  • מתקני הרמה בוואקום – מתקנים אלו הם הפופולריים ביותר בשוק והם יחסית חדשים. הם נועדו על מנת הרים ציוד ומטענים כבדים כמו – שקים כבדים, בטון, ארגזים ועוד חומרים שונים אחרים. מתקני הרמה בוואקום של חברת SCHMALZ, הם ללא ספק חידוש מהפכני בתחום הבנייה ומשמשים כיום מגוון מפעלים בשוק מתחומים שונים, החל משימוש של מפעלי תעשייה, אולמות תצוגה ועוד.
  • מלגזון – ישנם מלגזונים המגיעים עם תופסנים וישנם כאלה המגיעים עם  שטחים להרמת  ציוד וארגזים כבדים. המלזגון הוא אופציה נהדרת להרמת ציוד כבד ועבור מפעלים בתעשיות שונות.

כאשר הנכם בוחרים סוגי מתקנים המוצעים בשוק, יש לבצע בחירה קפדנית הכוללת מספר פרמטרים חשובים ובניהם:

משקל אותו המתקן יוכל להכיל עליו, את המשטח עליו הוא יעמוד, בכדי שלא יעשה נזקים לרצפה, כמות העובדים עליהם ניתן לעלות על המתקן, מרווח המתקן לעבודה פרקטית לעובדים, תפעול נוח וקל לעובדים, סוג ציוד אותו המתקן אמור להרים, סוג העבודה המתבצעת במקום, תווי תקן ובטיחות ועוד פרמטרים שונים החשובים לכם עת ביצוע העבודה. הקפדה על פרמטרים אלו, הינה חשובה ביותר טרם בחירת המתקן, שהרי בסופו של דבר הוא זה שישמש אתכם לאורך כל העבודה, בין אם מדובר בהשכרת המתקן או ברכישתו.

סרטון המדגים שימוש במתקן הרמה בוואקום-



שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה