יום חמישי, 6 באוגוסט 2015

שיפור בגרויות לאחר צבא !

זה קורה לכולם בתיכון. ממש נמאס להם מהבית ספר, מהחוקים, מהבית חרושת לציונים. הם מזלזלים בבחינות וכשהם מגיעים לבגרות הם עושים טובה.

אבל אחר כך הם יבינו. זה יקרה להם פחות או יותר אחרי הצבא, לפני או אחרי הטיול הגדול. הם יביטו מסביב ויראו את כל האוניברסיטאות, המכללות, הסמינרים ומה לא . כל ההזדמנויות שלהם לרכוש השכלה ויותר חשוב מכך- מקצוע לחיים.

גם אם לא מדובר בהשכלה שמעניקה לך מקצוע, אין היום איזה שהוא תפקיד ואף האיזוטרי ביותר כמו- פקידה שלא דורש תואר ראשון. העולם הפך לעולם של תארים, הם מעידים עליך. על המוטיבציה שלך, הרצון שלך להצליח, הנטיות שלך, הכישורים וכל אלה באים בחשבון כשאתה מתחיל את חייך כאזרח נושא תואר, אתה נמצא בתחרות עם עוד רבים וטובים שעשו בשכל, שיפרו את הבגרות שלהם והלכו לעשות תואר. כי היום בלי זה אין לך מה להציע בעידן בו השכלה היא חובה ולפחות תואר אחד.

אפשרויות שיפור הבגרויות אחרי צבא ?

בפני צעירים שבוחרים להשלים בגרויות אחרי צבא יש כמה אפשרויות. חלק מהם יכולים לבחור בלמידה עצמית בבית, אבל זה בהחלט לא מתאים לכל אחד. צריך משמעת ברזל ומסגרת כדי ללמוד ולא בטוח שכל בית מציע את זה ושזה מתאים לכל אופי.

יש את המכינות הקדם אקדמאיות של המכללות והאוניברסיטאות שמציעים אופציה להשלמת בגרויות ולעיתים גם כבר משולבת בשיעורי מבוא לתואר הראשון הנבחר.

האופציה השלישית והטובה ביותר היא השלמת בגרויות במסגרת של קורסים פרטיים. מדובר על מכונים או בתי ספר שמציעים לך את כל הנוחות, הליווי, התנאים והשלווה ללמוד בשיטות מיוחדות שגם יגרמו לך לא רק ללמוד אלא להתעניין ולהיות מעורב. בשיטה הזו אתה לומד בקצב שלך בכיתות של עד 20 תלמידים עם יחס אישי שעושה לך חשק לחזור לתיכון.

קורס השלמת בגרויות המומלץ ביותר ! 

אין ספק כי כל מה שתקבל בקורס פרטי להשלמת בגרויות, זה כל מה שהיה חסר לך כדי ללמוד בתיכון. (וכן, גם קצת בשלות רגשית אולי...).

הכיתות  הקטנות, האווירה תומכת ונעימה. אתה לא עוד תלמיד מ-40, אלא רק מ-20, זה אישי, זה מלווה וזה הופך את הכול להרבה יותר קל ממה שנדמה. לא עוצרים, לא מוותרים, עם נבחרת של מורים שאיכפת להם מהעתיד שלך. הם יכולים אפילו לגלות איזה כישורים טמנת עמוק בניסיונות הבריחה שלך מהתיכון ועכשיו הכישרון החבוי הזה עוד עשוי להיות מקצוע חייך.


שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה