יום שלישי, 12 במאי 2015

איך לבחור וטרינר מומלץ?

וטרינר
בעלי חיים, כמו בני אדם, זקוקים לטיפולים רפואיים שונים וגם הם חולים מדי פעם וזקוקים לניתוחים ולתרופות. לכן, חשוב לבחור וטרינר שיעניק טיפול מסור ומקצועי לחיית המחמד שלנו. יש לציין כי וטרינרים רבים מנוסים בטיפולים לכלבים וחתולים אך אם אנו מגדלים ארנבות, שרקנים, תוכי או כל חיה אחרת יש לוודא מראש כי אנו בוחרים וטרינר בעל ניסיון מעשי בסוג זה של חיות. לפניכם רשימה של נושאים עליהם יש לתת דגש בעת בחירת וטרינר.

ניסיון מעשי של הווטרינר

יש חשיבות מכרעת לניסיונו המעשי של הווטרינר. ככל שהווטרינר מנוסה יותר כך הוא יכול להציע טיפול טוב ויעיל יותר לחיות. אמנם במהלך ההכשרה של וטרינרים הם רוכשים גם ניסיון מעשי, לכן, בטיפולים שכיחים ניתן לסמוך על כל וטרינר אך בניתוחים מורכבים יש לניסיון המקצועי והמעשי יתרון חשוב.

זמינות מסביב לשעון

מרפאה וטרינרית ובמיוחד בתי חולים וטרינריים - מציעים זמינות של וטרינר תורן 24 שעות ביממה לאורך כל ימות השנה. חשוב לזכור כי חיות, כמו בני אדם, עלולות לסבול ממחלות או פציעות וחבלות גופניות בכל שעה ולכן חשוב לוודא מראש את זמינות הווטרינר שבוחרים.

מרפאה מקצועית המעניקה מגוון שירותים תחת קורת גג אחת

מרפאה וטרינרית מקצועית תספק עבורכם שירות מקיף תחת קורת גג אחת וכך לא תיאלצו לאחר אבחון ראשוני למהר למקום אחר להמשך טיפול. לכן, מומלץ לוודא מראש מהו השירות שמעניק הווטרינר והאם הוא כולל אשפוזים, ניתוחים, בדיקות מעבדה וכדומה. בשיחה עם הווטרינר או בעת הביקור במרפאה חשוב לבדוק האם יש ברשותו ציוד הנדרש לניתוחים, לטיפולי שיניים, לבדיקות מעבדה ולצילומי רנטגן וכד'. כדאי דעת כי וטרינרים רבים משתפים פעולה עם בתי חולים וטרינריים, לכן כדאי לשאול את הווטרינר האם הוא משתף פעולה עם רופאים מומחים בבית חולים וטרינרי.

המלצות על וטרינר

כפי שאתם נוהגים לבחור בעלי מקצוע בתחומים שונים כמו שרברב או חשמלאי כך יש לנהוג בבחירת וטרינר, כלומר חשוב לבקש המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים שמגדלים חיות מחמד ויכולים להמליץ לכם מניסיונם האישי על וטרינר מנוסה ומקצועי. בנוסף, כיום בעידן האינטרנט כדאי לקרוא חוות דעת על וטרינרים הנמצאים בסביבת המגורים שלכם כדי להתרשם מרמת השירות ומהמקצועיות של הווטרינר, וגם מהמחירים שלו.

קרבת המרפאה לבית

מרפאה וטרינרית קרובה לבית תאפשר לכם להגיע במקרי חירום במהירות ובנוחות למרפאה. לכן, כדאי לבדוק איזה מרפאות וטרינריות נמצאות בסביבת המגורים שלכם וכך תוכלו לבחור בקלות את המרפאה הנראית לכם ביותר.

שירות ואווירה במרפאה

אמנם הטיפול שמעניק הווטרינר נועד לחיות המחמד שלכם אך כדאי כי גם אתם תזכו לשירות טוב ואדיב. לכן, כדאי לבקר במרפאה כדי להתרשם מהיחס של הווטרינר לחיות ולבעליהן, ובאותה הזדמנות תוכלו להתרשם מניקיון המרפאה, מהציוד הנמצא במקום ומהאווירה.


ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

שתף בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה