יום שני, 23 ביוני 2014

פינוי דירה בחינם – מה זה אומר ?

פינוי תכולת דירה
פינוי דירות בחינם הינו שירות המוצע על ידי חברות רבות ומסופק בתמורה לחפצי הערך שבדירה. כאשר מדובר בחברה מקצועית יגיעו נציגיה אל הנכס לפני קבלת ההזמנה, על מנת לבדוק ולהעריך את שווי הפריטים. במידה וערך החפצים שבדירה מכסה את עלויות הפינוי יסכימו נציגי החברה לבצע את העבודה בחינם, אך אם החפצים אינם מכסים את העלויות יידרשו בעלי הנכס לשלם את הפער. יש לציין כי פינוי דירות בחינם עשוי להוות עסקה כדאית ביותר, במידה והיא מבוצעת על ידי חברה מקצועית ואמינה העומדת במחויבויותיה כלפי מזמין העבודה.

פינוי תכולה בחינם - רק עם חברות מקצועיות

פינוי תכולתה של דירה כרוך בעבודה פיזית קשה, ודורש גם היערכות יסודית ומקצועית. העבודה כוללת את פינויים  חפצים שונים ומגוונים שלכל אחד מהם דרכי פינוי ייחודיות, וזאת תוך שימת לב לביצוע מהיר, יעיל ושקט, ללא נזקים לרכוש או לנכס, ובשילוב אמצעים לפינוי פסולת אל אתרים המיועדים לכך. על כן, בעת בחירת חברת פינוי המציעה את שירותיה בחינם, חשוב לבדוק ואף להתעקש על מספר מרכיבים עקרוניים, הכוללים בין היתר:
  • פגישת תיאום מוקדמת - יש לדאוג כי אנשי החברה ייפגשו איתכם בנכס לפני מועד הפינוי, על מנת שיוכלו להעריך במדויק את כמות ומשך העבודה הנדרשת, וכן את שווי החפצים. בפגישה זו יתואמו כל תנאי ההסכם שייחתם, כולל ריקון מוחלט וניקוי יסודי של הדירה.
  • האם כל השירות מוצע בחינם - חשוב לוודא כי אכן השירות כולו מבוצע בחינם, שכן במקרים רבים תגלו שדרישות מסוימות מצידכם יעלו לכם כסף בסופו של דבר.
  • עבודה חוקית ומקצועית- ודאו שמדובר בחברה מוכרת ומומלצת העובדת באופן חוקי עם חשבוניות מס או קבלות, ושהינה בעלת ביטוח מיוחד לנזקים הנגרמים עקב עבודות הפינוי. בנוסף לכך, על עובדי החברה להיות מצויים בתקנות החוק הנדרשות לפינוי פסולת.
  • חיתמו חוזה - להעלות את כול מה שהוסכם על הכתב ולחתום על החוזה.

לא כל שירות בחינם הוא כדאי

אנשים רבים המחפשים באינטרנט אחר חברה לפינוי תכולת דירה, נתקלים בחברות המפרסמות כי הן מבצעות את העבודה בחינם. עם זאת, חשוב לדעת ששרותי חינם אלו עשויים לעלות ביוקר בסופו של יום, מכיוון שחלק מחברות הפינוי המציעות שירות זה הינן חובבניות ואינן נעזרות בציוד ובצוותים מקצועיים. עבודתן עלולה לגרום נזקים לרכוש ולנכס, בנוסף על השארת הדירה מלוכלכת ואף מפונה באופן חלקי בלבד. יתר על כן, פינוי של אשפה אל מקומות שאינם מותרים בחוק עלול להסתיים בקנסות מהעירייה עבור בעלי הנכס. מסיבה זו, בעת בחירת חברת פינוי המציעה את שירותיה בחינם, חשוב לבדוק בדיוק מה שירות זה כולל, ולהעלותו על הכתב בחוזה חתום על ידי בעלי הדירה והחברה המפנה.

המלצה שלנו על חברות פינוי דירות:




ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...

עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה