יום שבת, 26 ביולי 2014

סילוקית - מהי ולמה היא משמשת?

סילוקית לסילוק שפכים
האם אתם רוצים להוסיף שירותים ליחידת דיור או כיור למשרד, היכן שלא קיימות תשתיות צנרת מתאימות? אם כן, סילוקית עשויה להיות הפתרון הנכון עבורכם. סילוקית הינה סוג של משאבה סניטרית קומפקטית לניקוז וסילוק של שפכים בייתים, המספקת פתרון מהיר ופשוט עבור התקנה נוספת של נקודות ניקוז כמו כיורים או שירותים. זאת, בעיקר במקומות בהם קיימים הבדלי גובה במבנה ללא שיפוע,  או שהינם מרוחקים מבור הביוב או מצנרת הביוב המרכזית ,ולכן אינם מאפשרים ניקוז מים או שפכים. מדובר במקומות כדוגמת מקלטים, מרתפים, יחידות דיור, משרדים או דירות.  

מרכיבי מכשיר סילוקית


סילוקית הינה מכשיר קומפקטי המכיל משאבה ומרסק שמחוברים על גבי ציר למנוע, וכן פתחי כניסה ויציאה. פתח הכניסה כולל שרוול עבור אסלות, וכניסות נוספות בצידיו עבור מתקנים נוספים כמו מכונת כביסה, מדיח כלים, כיור או מקלחון. פתח יציאה הינו צינור גמיש שמיועד לסילוק שפכים מרוסקים ומים אל מערכת הביוב. כמו כן, בכל כניסה ויציאה של מכשירי סילוקית מורכב שסתום אל חזור המזרים את המים בכיוון אחד, וכך מונע מים חוזרים והצפות. 

פעולת מכשיר הסילוקית


מתקני סילוקית פועלים באופן אוטומאטי באמצעות מצוף פנימי, המושפע מעליית מפלס המים בעת  הורדת מים בשירותים, או בעת פתיחת זרם המים בכיור או במקלחת. ברגע שעולה מפלס המים מנוע הסילוקית מתחיל לפעול, מרסק את השפכים ונייר הטואלט, ושואב אותם ואת המים אל פתח היציאה למערכת הביוב. משאבות אלו יכולות לטפל במים בחום של עד 100 מעלות צלזיוס, להעלות ולדחוף שפכים לגובה של עד 7 מטרים, ולמרחקים אופקיים של כ- 100 מטרים. פעולת המכשיר מפסיקה עם ירידתו של מפלס המים.

התקנת סילוקית בנקודות ניקוז שונות


משאבות סילוקית ניתנות להתקנה בנקודות ניקוז מגוונות, ביניהן אסלות, כיורים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, אמבטיה מקלחונים ומזגנים. עבור כל סוג של מכשיר יש לבחור בסילוקית בעלת כושר ניקוז שונה הנמדד בליטרים לדקה, ונע בין 45 לכ- 80 ליטרים לדקה. על מכשירי הסילוקית הקיימים נמנים בין היתר מתקנים בעלי מנוע חזק עבור מסעדות, מכבסות ופאבים, ומתקנים שמתאימים ליחידות דיור בעלות מספר נקודות ניקוז שונות. כמו כן, ניתן למצוא מתקני סילוקית יותר קטנים עבור כיור ושירותים, כאשר חלקן מסופקות כיחידות מוסתרות המותקנות מאחורי קיר והינן אידיאליות לאסלות תלויות. בנוסף לכך, ניתן לרכוש יחידות סילוקית ייעודיות עבור מכונות כביסה, מדיחי כלים ומטבח, וכן יחידה ייעודית למי מזגן.

סרטון הדגמה של התקנת סילוקית:





ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...

עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

3 תגובות:

  1. הכי טובים בארץ !!!
    http://www.xn----zhcdrtbtl4a7dooh.co.il/

    השבמחק
  2. סילוקית של א.כהן הכי טובות שיש
    מחיר הכי טוב ושרות הכי טוב !!!!
    https://www.xn----zhcdrtbtl4a7dooh.co.il/

    השבמחק