יום ראשון, 8 בפברואר 2015

כיצד למצוא מקדם אתרים ?

איך לבחור מקדם אתרים מומלץ?
אם יש לכם אתר אינטרנט ואתם מעוניינים להיעזר בשירותיו של מקדם אתרים או חברת קידום כדי לקדם את האתר שלכם ולהעלות את דירוגו במנועי החיפוש, ובמיוחד בגוגל, הנה כמה שאלות שכדאי לכם להפנות אל חברת הקידום על מנת להבטיח שמדובר בחברה המתאימה לכם ביותר ובנוסף להבין גם את תחום עיסוקה.

הכינו נייר ועט ורשמו את השאלות הבאות:

  • עד כמה יש למקדם האתרים ניסיון בקידום אתרים ? בדומה לכל בחירת בעל מקצוע, גם כשמדובר בשירותי חברת קידום אתרים, חשוב לפנות אל חברה בעלת ניסיון בתחום זה. תחום קידום האתרים מתחדש ומשתכלל בכל עת וכולל במסגרתו פרמטרים רבים, אותם יש לקחת בחשבון במסגרת קידום האתר. מומלץ לבדוק מול חברת הקידום, שאת שירותיה אתם בוחנים, עד כמה יש לה ניסיון בתחום, האם ביצעה בעבר שירות מסוג זה ועבור אילו אתרים וכדומה. אם אתם לא בקיאים בתחום, מומלץ לכם לבקש הסבר מעמיק מחברת הקידום שלכם באשר לאופן התנהלות הקידום, וגם אם אתם לא מבצעים את הקידום בפועל. כדאי להבין לשם מה זקוקים לקידום, אילו פתרונות מוצעים כיום במסגרת השירות ומהן השיטות שבהן זה מתבצע.
  • האם ישנה מגבלה במספר מילות המפתח לקידום ? באשר לפרטים הטכניים הקשורים בקידום אתרים ושגם אותם מומלץ לבדוק מול חברת הקידום, הנה נקודה נוספת וחשובה לא פחות. בדרך כלל, חברות הקידום נוטות לבצע אופטימיזציה למספר מוגבל של מילות מפתח, שיהיו רלוונטיים לאתר. אם בבעלותכם אתר אינטרנט שניתן לחפשו במגוון רחב מאד של מילות מפתח וביטויים, המגבלה הזו עשויה לפגוע באתר, הרבה יותר מלהועיל לו. נכון, סביר שישנם עשרה עד עשרים מילות מפתח חשובים שיכולים להיות משפטי החיפוש העיקריים, אולם ייתכן שישנם מקרים בהם ישנם מילות מפתח נוספות שמהם אסור להתעלם.
  • האם ההשקעה בתחום הקידום אכן תשתלם לכם ? שימוש בחברה לצרכי קידום אתר עולה כסף. אם רוצים להפיק ממנה את המירב, חשוב להיעזר בה באופן עקבי ובתדירות גבוהה. מצד שני, אם קידום האתר לא יאפשר לכם להגדיל את הכנסותיכם באופן משמעותי (בין אם בעקבות סוג העסק שברשותכם או מכל סיבה אחרת) ייתכן ושירות זה איננו מתאים לכם. ולכן, חשוב שתשאלו את חברת הקידום אם מדובר בהשקעה נכונה ומשתלמת לכם. חברת הקידום תבטיח לכם ודאי דירוג גבוה במנועי החיפוש, אולם בפועל דירוג זה לא בהכרח יגדיל את הרווחים שלכם.
  • האם מתבצעת בניית קישורים במסגרת קידום האתר ? נקודה נוספת שגם אותה כדאי לבדוק היא האם חברת הקידום שלכם מוסיפה במסגרת השירותים שמציעה גם בניית קישורים. באופן כללי, על מנת להציע שירותי קידום אתרים ברמה מקצועית גבוהה, חשוב לשלב קישורים באתר כדי לשפר את מיקומו במנועי החיפוש. אם חברת הקידום שלכם איננה עושה זאת, ייתכן והיא איננה מקצועית מספיק ולכן גם לא מתאימה לכם. 

כמובן מלבד השאלות הללו למקדם האתרים בקשו ממנו מספרי טלפון של לקוחות שלו ודברו איתם בעצמכם!!!

שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק  או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה