יום רביעי, 25 במרץ 2015

כיצד לבחור מנתח פלסטי?

ניתוחים פלסטיים בארץ ובעולם הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות. עם התקדמות הידע הרפואי והשתכללות השיטות השונות לביצוע ניתוחים פלסטיים, יותר ויותר אנשים פונים אל עבר אפיק משתלם זה לשם השגת המראה הנחשק מבחינתם. שאיבת שומן, מתיחת פנים, ניתוחי אף ועוד הפכו לאופציה ממשית ולא רק לחלומות באספמיה. יחד עם זאת, מידת ההצלחה של הניתוחים השונים תלויה במידה רבה בבחירת מנתח פלסטי מהשורה הראשונה, רופא אשר אינו ממהר, מקפיד על הנהלים, מקדיש זמן לאפיון המטופל ומהלך הניתוח, ובעל יחסי אנוש מצוינים.

בחירה מושכלת

השלב החשוב ביותר בבחירת מנתח פלסטי הוא ההבנה כי מדובר בבחירה מודעת שלכם את המנתח ולא בבחירה שלו בכם. קבעו מספר פגישות עם מנתחים פלסטיים, לאו דווקא מאזור המגורים שלכם. הנסיעה למרפאה טובה ומקצועית שווה את ההוצאה, במיוחד אם הרופא שתבחרו הינו מומחה לכירורגיה פלסטית. חלק בלתי נפרד מבחירה מושכלת במנתח זה או אחר היא החיפוש אחר מידע אודות הטיפול שאתם רוצים לעבור באינטרנט – ישנם רופאים אשר מציגים באתרי המרפאות שלהם מאמרים מקצועיים, דבר אשר מראה על רצינות והיכולת לחלוק ולשתף מידע.

 

יחסים בין אישיים וגילוי דעת

הקפידו לבחור ברופא אשר מגלה עניין רב בכם, באישיות שלכם ובמניעים שלכם לעבור את ההליך הקוסמטי מעבר לצורך שלו לזכות בעוד לקוח. אם הנכם מרגישים כי מנסים "לדחוף" אתכם לבצע ניתוח מסוים או שילובים שלא מעניינים אתכם, הימנעו מיצירת קשר עם מרפאה מעין זו.

 

שרלטנות? לא בבית ספרינו!

בכל הקשור לגופכם ובריאותכם, עליכם לבחור את הטוב ביותר ולהימנע משרלטנים ומתחזים. גם מנתח פלסטי בכיר אשר רישיונו נשלל (באופן קבוע או זמני) ובכל זאת עוסק בניתוחים פלסטיים הוא בסך הכל שרלטן. כבר בפגישתכם הראשונה בקשו מהרופא להציג בפניכם תעודת מומחה לכירורגיה פלסטית כאשר עדיף שהרופא יהיה חבר באיגוד הפלסטיקאים בישראל. לאחר הפגישה, נסו לברר מידע אודות הרופא והתרשמו מביקורות חיוביות ושליליות עליו באינטרנט. אתר משרד הבריאות מציג מידע אודות התליית רישיונות רפואיים במקרה ועולה בכם החשד.  בהצלחה!

שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה