יום שבת, 18 באפריל 2015

אנחנו קונים רכבים לפירוק !

גריטת רכבים ישנים
יש גברים שממש קשה להם להיפרד מהרכב שלהם ושום תקנות, אפילו לא תוכנית הגריטה של משרד התחבורה תוביל אותם לאיזה מגרש שם הם ישאירו את מחמל נפשם, זה שכל שבת בבוקר הם ירדו לאכול לידו ג'חנון שלא ירגיש לבד. כן האוטו, האוטו שלעיתים הוא גם סמל סטטוס של גברים והיום כשיש כל כך הרבה נשים שנוהגות, הוא גם סמל סטטוס של נשים.

רכבים ישנים הם לא בטיחותיים !

קשה שלא לתהות מדוע אחרי שג'ימס דין נהרג בתאונת אופנוע ועוד כל מיני אנשים נהרגו בעולם בתאונות דרכים, לא חשבו כבר לפני 20 שנה על פתרונות בטיחותיים או על ייצור של רכבים בטיחותיים כמו שיש היום. מדובר על התעוררות מאוחרת שגבה עד היום חייהם של רבים ובאופן ממש בלתי מובן, זה לא כמו שהגיעו תוצאות של מחקרים על מעשנים והבינו שיש להם קשר לחוליים מסוכנים, הכביש תמיד היה מסוכן, אבל אולי פעם באמת לא היו כל כך הרבה מכוניות על הכביש, משום שלצפיפות הזו יש גם חלק בתאונות המתרחשות ולא רק להיעדר אמצעי בטיחות ברכבים שיוצרו לפני 12-20 שנה והם המוגדרים כרכבים ישנים.

קונה רכבים לפירוק ומחזור  !

רכבים ישנים שמגיעים למגרשי משרד התחבורה לשם גריטת רכב או למקצוען קונה רכבים לפירוק , או שיהפכו לעיסה של מתכת או שחלקיהם ישלפו מתוכם וימוחזרו לטובת מכוניות מסוגם שמחכות רק ל"השתלת איברים...".

ישנם הרבה מאוד רכבי אספנות שבעליהם לא יודעים היכן למצוא חלקים מסוימים של הרכב ומשום כך כאשר מישהו קונה רכבים לפירוק הוא בהחלט יכול למחזר את החלקים לטובת מכוניות אחרות שנמצאות אצל אספנים, שהטייטל שלהם בתור מכוניות אספנות יציל אותם מגריטה.

בארץ יש 50,000 רכבים בגיל של 20 שנה פלוס !

משרד התחבורה יחד עם משרד האוצר והמשרד לאיכות הסביבה פועלים נמרצות כדי לעודד אנשים להיפטר מרכבים ישנים שלהם ובעבור כל רכב שמגיע (בנסיעה...) למגרש גריטה יקבל בעליו 3,000 ₪.

יכול להיות שאם אתה מוצא שהמכונית האהובה שלך מבלה יותר במוסך מאשר על הכביש זה הזמן למכור אותה לקונה רכבים מפירוק להזיל דמעה ולאחל לה בהצלחה...
שתף בפייסבוק

ניתן להשאיר תגובה או חוות דעת, ממש פה למטה...
עזרנו לך? הצטרף אלינו בפייסבוק - facebook.com או גוגל פלוס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה